Světem vládne digitalizace napříč odvětvími a my jsme vždy rádi součástí inovativních řešení.
Hledali jsme způsob, který by nám usnadnil a zefektivnil proces vyřizování pojistných událostí. Jako dopravně-spediční firma, která má svou flotilu každý den na cestách, se běžně setkáváme s drobnými kolizemi, které je třeba okamžitě řešit, zaznamenat, nafotit, apod.
Pokud se řidiči zrovna nachází v zahraničí, proces se zpomaluje a je náchylný k chybám či ztrátě dat.
To vše nás dovedlo až k aplikaci eRko, kterou jsme v tomto týdnu úspěšně nainstalovali všem řidičům našich kamionů.
Co získáváme?
- eliminaci chyb
- přenesení do online prostředí
- digitální zelenou kartu
- snížení administrativní zátěže
- usnadnění komunikace
- eliminaci chyb
- chatový asistent 24/7
- praktického průvodce škodní událostí
Pokud dojde k pojistné události, řidiči mohou událost nahlásit tzv. jedním kliknutím. Zadané údaje pak přijdou e-mailem na naše pojistné oddělení k dalšímu zpracování.
I když se nyní nacházíme na začátku, věříme, že nám eRko od společnosti RESPECT - pojišťovací makléř, přinese mnoho výhod a zároveň prohloubí naši dlouhodobou spolupráci.
Zaujali jsme Vás?
Spojte se s námi, rádi probereme možnosti spolupráce.